19 sie 2014

liebster blog award

Heiiii ;3 Na początku chciałam wam bardzo podziękować za tyle komentarzy pod ostatnim postem, jesteście wspaniali. Dzisiaj przychodzę do was z odpowiedziami na pytania. Do odpowiedzi na nie nominowała mnie Milena za co bardzo dziękuję ;33

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób. Informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. - wyjaśnienie wzięłam od bloga który mnie nominował.i

PYTANIA
1. Co można zobaczyć na twoim blogu?
Jak do tej pory jest to mój trzeci wpis więc pewnie nic ciekawego, Jednak pisać będę tu o życiu codziennym, modzie, różne poradniki itp.

2. Jaki jest twój ulubiony blog?
Czytam naprawdę wiele blogów, nie mam jednego jedne z ulubionych to napewno Lucy Sabina czy Agata

3. Dlaczego zalożyłaś bloga?
Z nudów, z ciekawości, napewno zainspirowały mnie bloggerki o których wspomniałam wyżej, chciałam zobaczyć jak jest po tej drugiej stronie ;)

4. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie jestem w stanie na to pytanie odpowiedzieć, bo nie ograniczam się do jednego gatunku.

5. Czym jest dla ciebie przyjażń?
Napewno zaufaniem do drugiej osoby, uczuciem że zawsze możemy na nią polegać, moim zdaniem jedna z najważniejszych wartości w życiu.

6. Do której klasy chodzisz??
Po wakacjach pujdę do drugiej gimnazjum.

7. Wolisz robić zdjęcia czyraczej do nich pozować?
Szczerze to nie wiem, uwielbiam stać za aparatem ale również przed nim.

8. O czym najbardziej lubisz czytać blogi?
O życiu, modzie oraz różne poradniki ;)

9. Jaki ostatnio obejrzałaś film?
Ostatnio oglądam wyłącznie seriale, a jeżeli chodzi o filmy to chyba był to Kogel Moge - lecial ostatnio w telewizji ;D

10. Czego się najbardziej boisz?
Panicznie pająków, owadów i takich różnych.

11. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Oglądać filmy, chociaż planuję wziąść się za jakąś książkę.



To już wszytkie pytania, mam nadzieję że spodobały ci się moję odpowiedzi ;)

Nominuję każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania, które są niżej, nie chcę wyznaczać osób bo one pewnie nie będą miały ochoty na te pytania odpowiadąć, więc jeżeli chcesz zrobić ten tag daj znać w komentarzu chętnie przeczytam odpowiedzi. ;)


Pytania dla was :
1. Jaki jest twój sposób na nudę?
2. Z kim najchętniej spędzasz wolny czas?
3. Jakie zwierzęta są twoimi ulubionymi?
4. Kim chcesz zostac w przyszłości?
5. Co jest dla ciebie prawdziwym szczęśćiem?
6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
7. Czytasz obecnie jakąś książkę?
8. Co według ciebie jest najważniejszą wartością w życiu?
9. Jaka jest twoja ulubiona aplikacja na telefon?
10. Czy sądzisz o rasizmie?
11. Kto zainspirował cię do założenia bloga?

xoxo, /olusiekk



53 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi D:

    http://milciaszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    Pytałaś o wspólna obserwacje, ja już :D
    Twoja kolej ;*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post odpowiedzi mi sie podobały jeszcze raz dziekuje za obserwacje :) Z checia odpowiem na twoje pytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidze owadow, taki ogromy postrach :O

    Pozdrawiam
    zajrzysz?
    vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji!

    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne! Wiem , że bez Ciebie mi się nie uda . Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ci nominacji chociaz sie nie dziwie bo twoj blog jest serio swietny :)


    Zapraszam do zaobserwowania i komentowania mojego bloga :) z pewnoscia sie odwdziecze! nie musisz pisac ze zaobserwowalas sama bede widziala!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nominacji ;)
    Super odpowiedzi widac, ze jestes stworzona do blogowania <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie odpowiedziałaś na pytanie czym jest dla Cb przyjazn...
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odpowiedzi :)

    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne odpowiedzi :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi :) Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja się zrewanżuję :) pozdrawiam!

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi, gratuluję nominacji i powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie :) http://worldaccordingmaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji :) może obserwacja za obserwację? :) patrycjapatipatysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nominacji, fajny i ciekawy post.
    Będę tu częściej wpadała, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne są takie nominacje :) można dwiedzieć się czegoś o autorce bloga :)
    co powiesz na wspólną obserwację :)?
    www.likemywholefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie ;)

    Pytałaś o obserwacje ja już obserwuję i czekam na rewanż ;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, mamy trochę wspólnego ;d

    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się boję panicznie pająków ;P Zapraszam do mnie : http://lovefashionnikola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również obserwuję :) patrycjapatipatysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :) Obserwuję i liczę na to samo :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne odpowiedzi! ;)

    Obserwujemy?
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nominacji :) Ja też kiedyś odpowiadałam :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uh ja tez nie lubie pajakow :/
    Obserwujemy?

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czytać odpowiedzi na przeróżne pytania, ale przyjemność sprawia mi także udzielanie odpowiedzi, dlatego mam nadzieję, że zamieszczenie moich odpowiedzi tutaj nie będzie problemem. ;)

    1. Jaki jest twój sposób na nudę?
    Nie mam sposobu na nudę bo nigdy się nie nudzę. :D

    2. Z kim najchętniej spędzasz wolny czas?
    To nie zabrzmi zbyt dobrze, ale cóż poradzić: sama. Lubię siedzieć samotnie w domu i robić coś co mnie relaksuje. Dobrym dodatkiem jest towarzystwo mojego kota.

    3. Jakie zwierzęta są twoimi ulubionymi?
    Koty :)

    4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Od zawsze chciałam być adwokatem lub dziennikarzem, aktualnie mam pewien kryzys i myślę nad tym intensywnie. (W tym roku matura! :O)

    6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    Chyba nie mam jednej ulubionej. To ciągle się zmienia.

    7. Czytasz obecnie jakąś książkę?
    Tak, uczę się z niej do egzaminu na prawo jazdy. :)

    8. Co według ciebie jest najważniejszą wartością w życiu?
    Przyjaźń.

    9. Jaka jest twoja ulubiona aplikacja na telefon?

    10. Czy sądzisz o rasizmie?
    To dziwne, że brak tolerancji czarnoskórych dla białej rasy jest niezauważalny i ignorowany przez media.

    11. Kto zainspirował cię do założenia bloga?
    Redaktor serwisu Kotek.pl, ale to dłuższa historia.


    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na relację z koncertu Eweliny Lisowskiej. Byłabym wdzięczna za wszelkie opinie i sugestie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja takze juz obserwuje <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja lubię oglądać blogi modowe, kosmetyczne, połączone dodatkowo z mądrym tekstem, bo czytać też lubię :)
    A pająków również panicznie się boję, nie wiem skąd mi się to wzięło, więc doskonale Cię rozumiem :P
    Widzę, że dopiero zaczynasz, także powodzenia życzę :)
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Z pająkami mam podobnie (brrrr).
    Pytałaś o obserwację - zgadzam się, zaobserwowałam, teraz czekam na uczciwy rewanż z Twojej strony!
    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziekuje, również juz obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pozując do zdjęć na początku czuję się nieswojo, jednak później się rozkręcam i jest to dla mnie wielką frajdą :) Oczywiście także lubię robić zdjęcia makro i inne temu podobne fotografie.

    itslonelythings ♥ zapraszam

    OdpowiedzUsuń

  31. też brałam w tym kiedyś udział - ktoś miał fajny pomysł!

    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważam, że LBA to jest naprawdę fajny pomysł, aby mogli się nieco wybić początkujący blogerzy ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy sposób na rozpowszechnienie mniej znanych blogów :) Fajna sprawa :)

    flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też boję się pająków i robaków -,-
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać w kom *-*
    matiaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też panicznie boję się pająków :D
    Gratuluje nominacji. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przez fobię związaną z pająkami nabawiłam się nerwicy... to jest okropne, ech:/
    Pozdrawiam:**
    http://lexaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny tag ! :)

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe, serio! :)
    + skomentujesz moją ostatnią notke? Z góry dziękuje. --> Moja notka klikaj! // obserwacja = obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się boję pająków :P Ściskam i obserwuję ♥ zapraszam do mnie http://milano-infusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe odpowiedzi;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne odpowiedzi! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulację nominacji :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tez boję się pająków ;(
    obserwuję :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawy blog . Kliknełabyś w bannery Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)
    Klikniesz? daj znac pod postem! ( sprawdzam kliknięcia) :).
    __________________________________________________
    fajne odpowiedzzzi! :**

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję nominacji :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki, chociaż często słucham tego co po prostu leci w radiu! :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super, gratuluję nominacji . :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję nominacji ;))
    ciekawe odpowiedzi :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz♥
♥Jeżeli mój blog ci się spodobał zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć♥
♥spam i nieuzasadniona krytyka nie będą tolerowane♥